Winkel » Veel gestelde vragen   Uw Klantgegevens  |  Inhoud Winkelwagen  |  Afrekenen  :: 
Categorieën
 Cadeau Tip  
 QuiltStoffen van de rol  
 FatQuarters  
 Panelen en Precuts  
 Quilt Patronen  
 Wolvilt  
 Quilt Boeken  
 Quilt Benodigdheden  
 Quilt Garen  
 Savon Provence  
Toevoegen aan favorieten
Snelzoeken
 
Vrij zoeken in artikelnamen.
Uitgebreid Zoeken
Ontwerper
Fabrikant
Zoek op Thema
Zoek op Stofkleur
Zoek op Stofserie
Zoek op Stoftype
Zoek op Stofmaat
Informatie
Wat is Patchwork en Quilten?
E-mail mij!
Beren gemaakt door klanten
Gratis Patronen
Leuke en Handige WebLinks
Veel gestelde vragen Veel gestelde vragen


  1. Hoe groot is een FatQuarter?
  2. Mijn e-mail adres is gewijzigd of ik ben verhuist
  3. Hoe kan ik klant worden?
  4. Hoe moet ik bestellen?
  5. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is verwerkt?
  6. Brengt u bezorgkosten in rekening?
  7. Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?
  8. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
  9. Ik weet niet het volledige bezorgadres, kan ik toch bestellen?
  10. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
  11. Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
  12. Versturen jullie ook naar landen buiten de EU?
  13. Op welke manieren kan ik betalen?
  14. Wat is het rekeningnummer van Gelrebloem?
  15. Hoe krijg ik mijn factuur?
  16. Is uw betaalsysteem veilig?
  17. Wat te doen als het mij te lang duurt voordat ik mijn bestelling krijg?
  18. Ik kan niet inloggen maar kon dat eerder wel?
  19. Hoe vaak versturen jullie een Nieuwsbrief?
  20. Zijn jullie ook te bezoeken?
  21. Hoe kan ik met Gelrebloem communiceren ?

  1. Hoe groot is een FatQuarter?
    Een FatQuarter is een Amerikaanse maat voor een kwart van een yard van de stof.
    Deze maat is in de meeste gevallen de standaard die in patronen wordt gebruikt.
    Fat Quarters zijn voorgesneden lapjes stof.

    In het kort:
    Een yard is ongeveer 90 cm.
    De stofrollen zijn vrijwel altijd 110 cm breed.
    Dus meet een fatquarter 45 bij 55 cm.
    Als in een patroon de maat Fat Quarter staat wordt daarmee deze maat bedoeld.

    FAT QUARTERS EN ANDERE QUILT MATEN

    Wat is een Yard stof ?
    Een Yard stof wordt gesneden naar 36 inch (90 cm) in lengte zoals als het van de rol komt.
    Stof breedte is door de jaren heen nogal eens gevarieerd, maar de meeste van de hedendaagse quilten katoen meet 42 inch (107 cm) tot 44 inch (112 cm) over de breedte (van zelfkant tot zelfkant). We spreken dan van een stofbreedt van 110 cm

    Wat is een Regular Quarter Yard ?
    Een typische kwart yard is 1/4e van een yard, ofwel 9 inch (22,5 cm) lang en zo breed als de stof.
    Een quarter yard van een quilt katoen meet meestal 9 x 44 inch (22,5 x 110 cm).

    Regular Quarter Yard stukken stof zijn geschikt voor veel doeleinden, maar zijn vooral nuttig voor Strip Piecing (stroken), waar lange stroken stof aan elkaar genaaid worden en daarna dwars in delen worden gesneden.

    Wat is een Fat Quarter ? Hoe groot is een Fat Quarter ?
    Een Fat Quarter is een vierde yard gesneden van stof die (meestal) meet 18 x 22 inch (45 x 55 cm) De afmeting van de langste zijde kan wat variëren als uw stof is niet precies de standaard 44 inch (110 cm) breed is.

    Waarom zou ik een Fat Quarter van Fabric willen?
    Kijk naar de afbeelding en je zult zien dat een dikke kwart geeft u de mogelijkheid om grotere stukken stof te snijden dan mogelijk zou zijn van een Regular Quarter Yard, waaronder strips die dubbel zo lang van de stof (minder rek) in de lengte richting van de draad.

    Een Fat Quarter biedt meer mogelijkheden, of het nu voor patchwork of applicatie is.
    Quilt winkels weten dat Fat Quarters populair zijn, en bieden meestal een breed assortiment van voorgesneden FQ's aan, klaar om mee te nemen.

    U kunt Fat Quarters voor strip piecing gebruiken door het maken van extra setjes stroken van kortere lengtes uit de stof halen tot u het aantal segmenten heeft die nodig zijn voor het patroon.

    Wat is een Fat Eighth ?
    Een Fat Eighth is de helft van een Fat Quarter en wordt meestal gesneden in de maat 11 x 18 inch (27,5 x 45 cm).
    Soms wordt ook anderom gesneden in de lengte richting van het Fat Quarter ofwel 9 x 22 inch (22,5 x 55 cm). Dat kan zijn in verband met het patroon van de stof.
    Maar dat staat er dan altijd nadrukkelijk bij vermeld.

    Mochten er geen fatquarters meer in voorraad zijn van een stof ... maar nog met voldoende stof op-de-rol: stuur ons een e-mail en snijden FQ's van die rol en zetten ze in de voorraad.


    [terug naar boven]


  1. Mijn e-mail adres is gewijzigd of ik ben verhuist
    Als uw e-mail adres is gewijzigd logt u in met uw OUDE emailadres en uw wachtwoord. Gebruik dus het emailadres dat u eerder gebruikt heeft om zich als klant op te geven.
    Ga dan naar "Uw klantgegevens" en dan naar "Bekijk of verander mijn klantgegevens".
    Verander hier uw oude emailadres in uw nieuwe emailadres, controleer ook of uw telefoonnummer nog klopt, en klik op 'verder'.
    Als uw adres is veranderd klik dan op: "Bekijk of verander personen uit mijn adreslijst." en dan op "Wijzig" bij uw adresgegevens.
    Maakt u alstublieft geen nieuw account aan dat werkt erg verwarrend voor ons. Hartelijk dank.

    [terug naar boven]


  1. Hoe kan ik klant worden?
    U kunt klant worden door u in te schrijven met uw e-mail adres en een zelfgekozen wachtwoord. U ontvangt van uw inschrijving een bevestiging per e-mail.
    Vul het formulier volledig in. Als u na het versturen van de gegevens weer het formulier op het scherm krijgt heeft u nog iets vergeten in te vullen. Controleer alle gegevens goed voordat u het formulier definitief verstuurd.

    Let op dat u WEL het JUISTE e-mailadres invoert. De webwinkel communiceert automatisch via dit e-mailadres met u!

    Als u het aanmaken van een klant te ingewikkeld vind kunt u dit ook aan ons vragen om te doen. Stuur dat een e-mail naar info@gelrebloem.nl met al uw gegevens. Wij maken met die gegevens een klant aan. Zodra wij die ingevoerd hebben krijgt u automatisch een welkomst e-mail toegestuurd. Daarna ontvangt u een e-mail met uw wachtwoord.

    Let op wij kunnen dat wachtwoord NIET zien in ons systeem!
    Wij kunnen dat ook echt niet opzoeken.
    Bewaar dat e-mailtje dus goed.

    Als u uw wachtwoord kwijt bent klik dan op de knop 'wachtwoord vergeten' aan de rechterkant van het scherm.
    Vul vervolgens uw e-mailadres in en u krijgt direct een NIEUW wachtwoord toegestuurd. Uw oude wachtwoord bestaat dan dus niet meer.

    [terug naar boven]


  1. Hoe moet ik bestellen?
    Dat is minder ingewikkeld als het lijkt.

    Als u al klant bent is het handig om eerst in te loggen.

    Winkelen
    U kiest een artikel uit onze winkel. Doe dit artikel in de winkelwagen. Pas in de winkelwagen de hoeveelheid naar wens aan. Als u dat doet moet u daarna de winkelwagen bijwerken.

    Gebruik bij het invoeren van de hoeveelheid altijd een punt. dus een halve meter = 0.5 en anderhalve meter = 1.5.
    U kunt alleen bestellen per 10 cm: 0.1 is de kleinste hoeveelheid. Bij FQ's (fat quarters) kunt u alleen per stuk bestellen, U geeft het aantal FQ's op dat u wenst.
    Bij de stofbreedte vindt u overigens twee verschillende maten voor FQ: bijvoorbeeld 45x55 cm en 22.5x110 cm. Als u meerdere FQ's aan en stuk wilt bestellen moet u dit wel duidelijk vermelden in het tekstblok in de kassa. De meeste FQ's liggen reeds gesneden op voorraad het is dus niet altijd mogelijk meerdere FQ's aan een stuk te leveren.

    U winkelt op deze manier verder.

    Afrekenen
    Klik op afrekenen om naar de kassa te gaan.
    Als u nog geen klant bent moet u nu eerst een nieuw account aanmaken en uw klantgegevens opgeven. Vooral uw e-mailadres en telefoonnummer zijn voor ons erg belangrijk om de bestelling verder te kunnen afronden. Zorg er voor dat uw adresgegevens kloppen zodat de zending naar het juiste adres wordt gestuurd.

    U kunt overigens uw bestelling ook naar een ander adres laten sturen. Vermeld dan bij de bestelling wat wij op het kaartje moeten schrijven.
    Bent wel al klant dan hoeft u alleen in te loggen.
    U kunt naderhand uw persoonlijke gegevens zelf wijzigen of ook verzendadressen toevoegen.

    U kunt betalen via vooruitbetalen bijvoorbeeld met een overschrijving of via internetbankieren.
    Als uw bestelling is verwerkt ontvangt u hiervan direct een bevestiging per e-mail. Als de betaling is binnengekomen en als de bestelling is verstuurd ontvangt u wederom een e-mail.
    We proberen de bestelling binnen vier werkdagen te verzenden.
    Omdat alle berichten via e-mail gaan is het erg belangrijk dat uw emailadres juist is. Controleert u dat alstublieft.

    [terug naar boven]


  1. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is verwerkt?
    Wanneer u iets bestelt op onze site ontvangt u direct een e-mail met een overzicht van uw bestelling. Als u nog iets wilt wijzigen dan moet u deze e-mail zo snel mogelijk beantwoorden met de evt . veranderingen of opmerkingen er bij.

    U kunt ook inloggen op onze site en bij "Uw Klantgegevens" klikken op "Bekijk de bestellingen die ik heb geplaatst".
    Of in de rechterkolom op de website onder uw naam klikken op "Account History" (dat is hetzelfde).

    [terug naar boven]


  1. Brengt u bezorgkosten in rekening?
    U betaalt voor het verzendklaar maken en het transporteren van uw bestelling bezorgkosten. Deze zijn afhankelijk van het bezorg adres en het gewicht van uw bestelling.

    Wij proberen op een zo eerlijk mogelijke manier te handelen.
    De prijzen van de stoffen zijn zo laag als redelijkerwijs mogelijk gehouden en de kosten voor het verzenden en de afhandeling worden afzonderlijk berekend. De portokosten voor het verzenden worden door ons systeem automatisch berekend op basis van gewicht en afmeting en het land waar de zending naar toe moet.
    Voor de afhandeling, verpakking en administratie wordt op iedere bestelling 25 cent berekend.
    U ontvangt dan de tracktrace-code om het pakket bij PostNL te kunnen volgen.
    Omdat die portokosten in Nederland in gewichtsgroepen zijn ingedeeld gaan die naar mate het gewicht toeneemt schoksgewijs omhoog. Als het gewicht van de stoffen boven de 800 gram komt past het niet meer door de brievenbus en gaan we over op een pakket.
    In de eerste stap van de 'kassa' ziet u het gewicht en de verzendkosten.
    Door dan terug te gaan naar de winkelwagen kunt u met de hoeveelheden 'spelen' om een gunstig verzendtarief te krijgen.
    Verder zijn wij verplicht om over die kosten de btw in rekening te brengen.

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?
    Ja en nee.

    U kunt mij alleen doorgeven wanneer u wilt dat de bestelling wordt verzonden. Normaal wordt u bestelling de dag nadat uw betaling is ontvangen verzonden. Normaal gesproken komt u bestelling dan een werkdag later aan. Maar onze ervaring met TNT is is dat een verzending tijdens het weekeinde pas op dinsdag aankomt.

    Als u wilt dat ik de bestelling op een latere datum ontvangen dan kan dat. Geef dan tijdens de afhandeling van de bestelling in het daarvoor bestemde tekstvak door op welke datum u wilt dat ik de bestelling verzend. Dan doe ik dat graag voor u.

    Zijn er omstandigheden waardoor u de levering niet tijdig ontvangt, dan brengen wij u daarvan op de hoogte.

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
    Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

    Vertraging
    Als uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, maar u heeft uw pakket nog niet ontvangen, dan kunt u het beste nog enkele werkdagen wachten. PostNL doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. In plaats van 24 uur kan dit een aantal dagen langer duren. Indien u uw bestelling drie werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@gelrebloem.nl .

    Het is wel erg belangrijk dat u uw naam en adresgegevens correct opgeeft. Ook met de juiste hoofd en kleine letters. Het wordt anders erg lastig voor ons om uw bestelling correct te verzenden.

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Ik weet niet het volledige bezorgadres, kan ik toch bestellen?
    Het is heel belangrijk dat de adres gegevens correct en compleet zijn.
    Deze gegevens worden geheel automatich gebruikt om facturen en etiketten uit te printen.

    Vooral de juiste postcode en het goede huisnummer zijn erg belangrijk.
    Let daar goed op. U kunt ons niet verantwoordelijk houden als een zending niet aankomt als de adresgegevens onjuist of onvolledig zijn opgegeven.

    Als u adres gegevens mist dan kunt u deze proberen te vinden op www.telefoongids.nl of www.postcode.nl



    [terug naar boven]


  1. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u ALTIJD een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
    Ontvangt u geen bevestiging neem dan alstublieft direct contact met ons op!
    Controleer altijd of u het juiste emailadres heeft opgegeven.
    Deze bevestiging bevat o.a. het ordernummer van uw bestelling. Vermeld dat ordernummer bij de de betaling via een bankoverschrijving of internetbankieren.

    Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeldt dan dit ordernummer.

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
    Het ligt aan de hoeveelheid (gewicht) van de bestelling of het brievenbuspost is of een pakket. In de 'kassa' van de webwinkel wordt doorgegeven of het brievenbuspost is of een pakket. De verzending vind altijd plaats via TNT-Post.

    Is het brievenbuspost dan zit uw bestelling altijd in uw brievenbus.

    Is het een pakket dan moet dat afgeleverd worden en geldt de normale TNT procedure.
    Als de ontvanger niet thuis is vind u een briefje in de brievenbus wanneer het pakketje opnieuw wordt bezorgd.
    Bent u dan weer niet thuis dan vind u een briefje in de brievenbus bij welk postkantoor u het pakketje kunt ophalen.

    [terug naar boven]


  1. Versturen jullie ook naar landen buiten de EU?
    Het verzenden naar landen buiten de EU is helaas niet mogelijk.
    Met uitzondering van Noorwegen en Zwitserland, daar zenden we wel naar toe.

    [terug naar boven]


  1. Op welke manieren kan ik betalen?
    Als uw bestelling is verwerkt ontvangt u hiervan direct een bevestiging per e-mail.
    U kunt dan betalen via een bankoverschrijving of via internetbankieren. Vermeld bij de betaling het bestelnummer.
    Als de betaling is binnengekomen en als de bestelling is verstuurd ontvangt u wederom een e-mail.

    Omdat alle berichten via e-mail gaan is het erg belangrijk dat uw emailadres juist is. Controleert u dat alstublieft!
    Indien we 14 dagen na de besteldatum geen betaling hebben ontvangen dan wordt automatisch een betalingsherinnering aan u verzonden.

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Wat is het rekeningnummer van Gelrebloem?
    Het rekeningnummer van Gelrebloem is: 1309.70.441 .

    De codes voor de bank om de betaling uit te voeren zijn:
    IBAN: NL53 RABO 0130970441
    BIC (SWIFT) Code: RABONL2U

    Vermeldt u bij correspondentie en betaling ALTIJD het bestelnummer.

    [terug naar boven]


  1. Hoe krijg ik mijn factuur?
    Wij voegen bij elke bestelling de factuur toe. U treft de factuur aan in het pakket.
    Als u een bedrijfsnaam heeft opgegeven staat die bovenaan bij de adresgegevens. Op alle facturen wordt de btw vermeld.

    Als u een bestelling als cadeau naar iemand anders stuurt en u wilt niet dat de factuur daarbij wordt gevoegd moet u dat bij opmerkingen bij uw bestelling aan ons doorgeven.

    [terug naar boven]


  1. Is uw betaalsysteem veilig?
    Absoluut! U doet de betaling namelijk volledig gescheiden van winkelsysteem. Veiliger kan het niet.
    U betaalt ZELF via een bankoverschrijving of internetbankieren.
    Wij schrijven NOOIT automatisch iets van uw rekening af.

    [terug naar boven]


  1. Wat te doen als het mij te lang duurt voordat ik mijn bestelling krijg?
    Als uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, maar u heeft uw pakket nog niet ontvangen, dan kunt u het beste nog enkele werkdagen wachten.
    PostNL doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling.
    In plaats van 24 uur kan dit een aantal dagen langer duren.
    Indien u uw bestelling drie werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@gelrebloem.nl .

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Ik kan niet inloggen maar kon dat eerder wel?
    Als het u maar niet lukt om in te loggen met uw emailadres en uw wachtwoord:
    - controleer of u het emailadres en dat wachtwoord precies zo schrijft als u eerder aan ons heeft opgegeven. Dus met de juiste hoofdletters en kleine letters en puntjes en streepjes.
    - Vaak gebeurt het dat "Caps Lock" aan staat. Dan werken hoofdletters en kleine letters precies andersom. Controleer dus of "Caps Lock" uit staat.

    Is uw e-mailadres intussen veranderd:
    log dan in met uw oude e-mailadres (het adres dat in ons systeem bekend is).
    Ga daarna naar "Wijzig mijn klantgegevens" in de rechterkolom van de website onder uw naam bij "Mijn Klantgegevens". Verander daar uw emailadres.

    Let er op dat uw e-mailadres precies klopt anders ontvongt u geen bestel- en/of betaalbevestigingen. Ook gaat de nieuwsbrief dan naar het verkeerde e-mailadres.

    Lukt het allemaal niet stuur dan een e-mail naar klantenservice@gelrebloem.nl, dan helpen wij u graag verder.

    [terug naar boven]


  1. Hoe vaak versturen jullie een Nieuwsbrief?
    Wij hebben zelf ook een hekel aan de vele nieuwsbrieven die we ontvangen.
    Voorlopig lijkt ons 4 x per jaar echt voldoende.
    Alleen als er echt iets te melden is, zoals extra aanbiedingen en acties versturen we een extra nieuwsbrief.

    Als u regelmatig onze website bezoekt bent u al prima op de hoogte!

    [terug naar boven]


  1. Zijn jullie ook te bezoeken?
    Gelrebloem is helaas niet meer te bezoeken. Het magazijn is verplaatst naar een locatie waar bezoeken niet meer mogelijk is. Het afgelopen jaar kwam er al zelden iemand langs maar dit jaar een enkel persoon. Dat is voor ons geen reden meer om een voor bezoek toegankelijke locatie aan te houden/

    Communiceren kan verder het eenvoudigst via e-mail.
    U kunt gebruik maken van het contactformulier in de website of direct naar klantenservice@gelrebloem.nl . Wij controleer meerdere keren per dag mijn e-mailbox en kunnen daarom redelijk snel reageren.

    Wel staan wij af en toe nog op beurzen! De beursagenda staat op de homepage van deze website. We hebben dan van de meeste stoffen FatQuarters bij ons. We hebben zoveel rollen stof dat het onmogelijk is die allemaal mee te nemen naar een beurs.

    Als u een stofje zoekt en het staat niet in de webwinkel, stuur mij dan een e-mail. Grote kans dat ik het wel in voorraad heb.
    Ook als u een combinatie van stoffen in een bepaalde stijl zoekt of al een stofje heeft en bijpassende stoffen zoekt stuur me dan een e-mail stuur ons dan een e-mail: klantenservice@gelrebloem.nl .

    LETOP: door de Coronacrisis kunnen we maar één dag in de week bestellingen verwerken en verzenden. Dat is meestal op donderdag of vrijdag.

    [terug naar boven]


  1. Hoe kan ik met Gelrebloem communiceren ?
    Communiceren kan uitsluitend via e-mail.

    U kunt gebruik maken van het contactformulier in de website of direct naar klantenservice@gelrebloem.nl . We controleren meerdere keren per dag de e-mailbox en kunnen daarom redelijk snel reageren. We zijn echter niet altijd op het kantoor van Gelrebloem, dus hebben we niet de hele dag inzicht in de voorraad.

    [terug naar boven]


OPRUIMING KORTING 20-30-40%

20% korting
Als u meer besteld dan €30
Kortingcode: GRB30-20

30% korting
Als u meer besteld dan €60
Kortingcode: GRB60-30

40% korting
Als u meer besteld dan €80
Kortingcode: GRB80-40

Winkelwagen Klik Hier
Uw winkelwagen
is leeg.
Ontwerpmuur Klik Hier
Bekijk of uw keuze goed combineert.
Inloggen

Hartelijk Welkom!

E-Mail adres:

Wachtwoord: (vergeten?)



Nog niet geregistreerd? dan hier Aanmelden
Mijn Wenslijst Klik Hier
Geen artikelen
Bestsellers
01.Patroon Beer 'Brommetje' ca. 20 cm hoog
02.Stevige kunststof quilt liniaal 15 x 30 cm
03.OLFA RB28-2 - 2 Reservemessen voor Roterend Snijmes 28 mm
04.Wit met felle harten BRIGHT FQ
05.Rood met kransjes van roosjes FQ
06.Wit met felle zigzag strepen BRIGHT FQ
07.Candy Pink effen 554
08.Rood met beige streepjes en dots (Silky Cotton) FQ
09.Bright Pink effen 553
10.Groen licht met ivoren dots SAGE FQ
Klantenservice
Veel gestelde vragen
Over ons en
openingstijden

Hoe kunt u kopen
Hoe te betalen
Verzenden & Retourneren
Privacy verklaring
E-mail mij!
Sitemap

Aangepast zoeken in onze website

Gesponsorde links

Cadeau Tip | QuiltStoffen van de rol | FatQuarters | Panelen en Precuts | Quilt Patronen | Wolvilt | Quilt Boeken | Quilt Benodigdheden | Quilt Garen | Savon Provence

Copyright © 2007-2017 Gelrebloem